September 30, 2007

September

How was my september? Anything worth to remember? Yes, in bits and pieces, but yes, nonetheless. I got rid of something which I shouldn't have ever accumulated at the first place.

The month started with a hopeful note. Few years back I had the beginning of a dream, but it was so far far away from ever becoming a reality that I couldn't dare to dream further. For a signifact part of this month, I chased it down, edged closer and closer but I still have some covering to do.The last day of the month was quite special. I met a very close schoolfriend after almost six years and ask me, was it fun? It was a blast! I wasn't quite in touch except few small, hasty yet conducive chats on yahoo messenger that was called for when one side was bored and the other busy. When you meet a old friend after many years, you discover so many new facets of changed lives. It almost felt like I was in a different world than them and suddenly the two worlds have united with their own characteristics intact. And yeah, I got the same old remark that goes like "Hey, you've not changed at all!" which is a mild way of putting "Hey, there's still no improvement in you. Why? I was expecting a bit, but that's fine, there's still time. Good luck!". :)

Hyderabadi Biryani never tasted so good!

7 comments:

Naresh said...

Hey... Ya, meetings after a long time are fun! When I meet one of our friends itself, I can feel the sparks flying so I can imagine how it must be when u meet somone after 6 yrs! Now tht u have asked, I have been thinking how my September had been, n god, is it embarassing?! :P

Silver Mist said...

Hmmmm, I wanna meet old friends too! Yes, it is a brilliant feeling, isn't it? *sigh*

Amiya said...

Really, the mark of an awesome friendship is the way you can pick up convos after 6 years - and love every bit of it - even if you haven't been all that regular keepin in touch.

Oh and now I wanna meet some faraway pals too! Right now right NOW. Ishani, pack your bags and fly here THIS minute.
:-(

And good luck pursuing 'the dream'. The struggles are usually worth the dream.

desh said...

i dunno much bout chasing dreams sir but ur encounter with ur pal was surely mast

i remember mine, with my frnd sometime in march, it was after abt 5 yrs, and we gulped 3 bottles of liquor in 2 days :)

but it always great to meet school frnds, especially in mycase, studied with most of them for 14 yrs :)

Mirage said...

Catching up with friends is always fun...! :)

At least someone had a good month!

Smartalec said...

Old friend?! Hmmmmm ;)
Yep! Chatting is no fun as compared to meeting up :) Sigh! How I wish we had a college reunion around the corner!
Chasing down a dream? Atta boy, Amod! I'm sure you'll do it... if you haven't already :)

~Amod~ said...

@Naresh- Oh I would love to read embarassing stuff, please write!! :D

@Ishani- Pack your bags and go and meet Ami!

@Amiya- Yeah, it was like we left the discussion yesterday only.. I've told Ishani to meet you :)

@Desh- Thanks Desi! 14 yr with same school pals? Then ideally you should be in touch with all of them!

@Mirage- Yup, I had one good month. Hope the next month is better for you. :)

@SM Alec- You know about the old friend :D and the dream shall be realized!